Piegādes nosacījumi un cenas

Bezmaksas piegāde Latvijas robežās

Pasūtījumiem virs 50.00 EUR

Bezmaksas piegāde, saņemot preces kādā no mūsu veikaliem

Piegāde 5-10 darba dienas *

 Omniva pakomāts
 (Piegāde 2-7 darba dienas *)

 Sūtījumu varēsiet izņemt sev vēlamā laikā, izvēlētajā Omniva pakomātā visā   Latvijā.

3.00 EUR

 Pasta nodaļa
 (Piegāde 2-7 darba dienas *)

 Sūtījumu varēsiet izņemt sev tuvākajā pasta nodaļā.

3.90 EUR

* Svētku dienas un piegādes pakalpojuma sniedzēja darba noslogojums var pagarināt piegādes termiņu!

Pirkuma atgriešana

Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža.

Ja kāda iemesla dēļ interneta veikalā veikto pirkumu vēlaties atgriezt mums, šeit uzzināsiet, kā to izdarīt:

  1. pirmkārt, atcerieties, ka prece, atkarībā no tās specifikas, nedrīkst būt lietota — saglabājiet arī nesabojāto oriģinālo iesaiņojumu;
  2. ja tiešām vēlaties pirkumu mums atgriezt, atrakstiet uz info@kameja.lv, un mēs sarunāsim, kad, kā un kur preci atgriezīsiet;
  3. pēc pirkuma atgriešanas pārskaitīsim jums iztērēto naudu uz jūsu kontu 14 kalendāro dienu laikā.

Detalizētāku informāciju par šo procedūru uzzināsiet distances līgumā, ar kuru noteikti iepazīsieties, kad veiksiet pirkumu mūsu mājaslapā. Vairāk par to, kas ir distances līgums un atteikuma tiesības, iespējams uzzināt šeit: http://www.ptac.gov.lv

Pasūtīšanas nosacījumi

Pasūtījumus var veikt tikai personas, kuras sasniegušas 18 gadu vecumu.

Preču pasūtīšana

1. Izvēlieties preci, kas jums nepieciešama. Norādiet nepieciešamo daudzumu. Pēc preces skaita izvēles, spiediet pogu "Pievienot grozam".

2. Visu izvēlēto preču sarakstu un kopējo summu varat apskatīt sadaļā "Iepirkumu grozs", kas atrodas lapas labajā augšējā stūrī.

3. Kad visas preces saliktas grozā, izvēlieties piegādes veidu, aizpildiet visus obligātos laukus (vārds, uzvārds, e-pasts, tālrunis, pilna adrese) un nospiediet pogu "Veikt pasūtījumu". Sadaļā "Pasūtījuma piezīmes" jūs varat ierakstīt papildus informāciju par pasūtījumu.

4. Interneta veikala klientu konsultants reģistrē un apstrādā jūsu pasūtījumu darba dienās plkst. 9.00 - 18.00. Tiek pārbaudīta preču pieejamība noliktavā.

5. Neskaidrību, vai iespējamu kļūdu gadījumā, interneta veikala klientu konsultants ar jums sazinās pa telefonu vai e-pastu, lai precizētu informāciju par pasūtījumu.

6. Interneta veikala klientu konsultants sagatavo priekšapmaksas rēķinu, kurā tiek norādīta pasūtījuma kopējā summa un nosūta to uz e-pastu, kuru klients norādījis.

7. Saņemot samaksu par pasūtījumu, 1-3 darba dienu laikā tas tiek sagatavots un nodots Latvijas pasta nodaļā vai nogādāts Omniva pakomātā darba dienās no 9.00 līdz 18.00.

Apmaksa

Priekšapmaksa ar bankas pārskaitījumu

Kad būsiet norādījis visu pasūtījuma informāciju un apstiprinājis savu pasūtījumu, pasūtījuma rēķinu ar norādītu preču, piegādes un maksājuma rekvizītu informāciju saņemsiet savā e-pastā.

Veicot maksājumu, atcerieties norādīt pasūtījuma numuru.

Rēķins jāapmaksā 3 dienu laikā, pretējā gadījumā pasūtījums tiek anulēts!